Du är en vacker person.

Friday, September 29, 2006

yesterday .

igår var jag med linda nästan hela dagen . eller från ett till 8, för då kom patric och douglas med . sen åt vi , och drog ut :P . då var hon väl .. halv 9 ? . och vi var ute till 11 , då var det menat att vi skulle komma hem . men det var inte bara vi där då utan jonte simon och davve med . aja , patric skulle köra hem mej , men när vi kom till typ vid bacho såg vi att simon hade ramlat med moppen ! det var redan en som ringt efter en ambulans, men eftersom att vi känner simon fick vi ta över . så vi stog där och väntade . varje jävla bil som kom stannade och fråga om vi behövde hjälp .
efter typ 15 minuter kom en taxi och stannade vid oss, och i den satt det tydligen ambulansfolk . så då fick dom ta över eftersom dom kunde det dära . när ambulansen efter en halvtimme fortfarande inte hade kommit ringde dom sina kollegor, och tror du dom jävlarna hade skickat ut en ambulans eller ?! . helvete heller att dom hade .
aja, ambulansen kom till slut . men då var jag genomfrusen . värkligen . converse är inte speciellt varma :P . haha .

det var min går dag i stora drag .
och idag vet jag inte vad jag ska göra . men klockan är ju bara halv 11 så det fixar sej nog det med :D . ska nog baka något... kladdkaka ? jag är ju legetimeradkladkakebagerska elnigt min kära mor så ;D . hahaha .

vi hööres !
puss och pill lite vart du vill ;D .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home