Du är en vacker person.

Tuesday, October 03, 2006

Grattis Marcus :) .

idag är det Marcus födelsedag , han fyller 16 idag . så jag säger bara GRATTIS! :D . vi ses senare ^^ .

jag hade fullt upp lördag-söndag :P . det var läger ^^ . har träffa och lärt känna huur mycket jätte trevligt folk som hellst :D .

idag har varit huur rolig so hellst , med . på datakunskapen gick jag och 6 andra (johanna, jennifer, terese, anton, kimmen och erik) och lärde oss filmkameran ^^ . det var AS KUL ! vi filmade varrandra , tog upp roliga citat som lärare sagt (som bla. "I'm a slowstarter. men när jag väl kommer, då jävlar!" ) , sen hade vi bara allmänt roligt :P . tyvärr förstod inte alla att man var tyvungen att trycka på "rec" för att filma, så ungefär 12 minutersfilmning försvan x . men men , filmen vart as bra i alla fall :D . vi la till lite musik och sånt . perfeekt ;p . haha .

jag har spanska prov på fredag , men jag känner mej inte motiverad för 5 himlans öre... inte alls ! jag har dessutom historia, matte och biologi... + att jag har ett möte nästa vecka ! vilket gör att jag missar ca 2½ timmes pluggtid O.O . men vad som är jätte konstigt , jag är supermotiverad för historian ! är det för att det är om industriella, amerikanska och franska revolutinen ? ja gär ju ganska upproriskt lagd så .. jag vill ända saker . GÖRA saker xD . haha . mycket möjligt.

mitt liv just nu , är ganska tråkigt . tror jag . det är mycket med skolan . mycket . men det klarar jag :) . hoppas jag xD . men jag fattar matten nu ! den har varit väldigt krånglig ett tag , och det har gott väldigt snabbt fammåt . men jag tror jag ska klara det nu :) . hoppas hoppas hoppas ! :P . vi ligger ju jätte mycket före a;klassen ^^ .
men livet utanför skolan då ? tja, på "kärleksfronten" går det nog rätt sug nu . Niels har tydligen skaffat tjej . och jag har fortfarande många , starka känslor för honom x . men men , ut och leta ! :D . haha . ny skola , nya möjligheter ;) . mina kompisar är i alla fall fortfarande heelt underbara :) . samma kompisar , och vi har liika kull tillsammans ! jag älskar er . ni är mitt liv :) .

och jag har ju skaffat kamera , så just nu blir det vääldigt många bilder xD . i helgas tog jag och Linda över 160 bilder ^^ .

usch , jag fick nyss reda på att Johannas katt blev påkörd för en havltimme sen . den överlevde inte :( . vad hemskt det måste kännas :\ ... eller det känns hemskt snarare ....

aja , jag ska försöka plugga lite spanska nu... kanske Linda kan hjälpa mej när hon kommer ? hmm.. hah ^^

syjunta .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home