Du är en vacker person.

Thursday, October 05, 2006

STUM , och annat tjaffs ingen egentligen ska behöva läsa .

igår kollade jag på en massa bilder från STUM . usch vad alla ser annorlund ut gämfört med nu ! och du , du . att se dej, oss . vet du hur ont det gör ? jag vet att allt du kommer att säga är ; "men kom över det nån gång !" men vet du hur svårt det är ? i alla fall för mej . jag blir inte kär i någon lätt . absolut inte . och det är nästan ännu svårare att "glömma" någon .

aja , jag ska sluta prata depressivt nu ! det här har ju varit en rolig dag :D . jag spenderade nästan hela förmiddan med Erik , för ingen av oss hade första lektionen ^^ . sen kom Fredrik också till typ kavrt i 10 :P . det var jätte kul för jag hade datakunskap sen och jag hade verkligen iiingen lust alls att sitta vid en dator , så jag gick ut och pratade lite med Jennifer . och då kom erik och fredik ut för dom hade tydligen lektion i salen brevid och hade inte heller någe å göra :D . det var as roligt xD . haha :D .

aja , jag måste plugga spanskan nu . prov imon jue O.O .
tack någon för att Linda kan hjälpa mej xD .

ate smaahkeluck !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home