Du är en vacker person.

Friday, October 13, 2006

där hära veckan .

i söndags kväll, trodde jag aldrig att jag skulle klara den här veckan . 3 prov, och en läxa . 3 ganska stora prov dessutom . men nu sitter jag här , det är fredagskväll, och jag klarade det ! :D . det känns jätte bra , faktist :) . nu är det bara att hoppas på att jag klarade provden också xD . spanska provet förra veckan gick ju jätte bra i alla fall ^^ . 63/67 rätt :D . WEEI !

jag sitter nu i bålsta, ganska mysigt faktist . adina har dragit, diana har dragit. mysigt ^^
sitter och skriver på en boksammanfattning . svart krabba heter den . det var inte alls min typ av bok , men rätt ok i alla fall . vi fick den att läsa från skolan .
det går faktist väldigt bra i skolan :) . klassen är fortfarande super , dom i A verkar heelt ok , och tycker att vi b:are är konstiga xD . hahah . men det är det dom som är ;D .

där är jag -> .
jag är sex år på den bilden. SEX ÅR ! det är ju nästan inenting . sex år , och helt ovetande vad världen skulle bjuda på. lycklig , bekymmersfri. nu vet jag vad världen har bjudit på. och det är mycket. det bjödbland annat på en holländare, en helt underbar holländare.
men nu ska vi sluta haka upp oss på det, ja ska dra och äta hallonglass :D . hihi . möömsit värre ^^ . muhaa .
syjunta .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home