Du är en vacker person.

Saturday, December 23, 2006

jul jul jul ;

jadu , jul nu då! eller snart . om 1 timme och 10 minuter . men jag ska snart sova ,och imon är det fullt upp hela dagen så jag säger god jul till dom som eventuellt läser det här :) .

så ;
vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar !

så en summering av året tänkte jag passa på med ;
den 7 januari ; jag och Marcus blev tillsammans
den 21 januari ; Linda och Jonte blev tillsammans, Linda och jag träffas allt mindre och mindre :(
slutet av mars ; STUM , som vanligt helt underbart roligt :)
den 30 maj ; konstigheter med Marcus, resulterar i alla förhållandet tar slut
den 31 maj ; Vi pratar igenom gårdagen, inleder förhållandet igen..
den 5 juni ; jag var ledig, marcus skickar sms om att han vill rpata efter att han slutat. Förhållandet tar slut
den 6 juni ; båda känner att dom vill prata , gör det vilket resulterar i en 4 timmar lång promenad i vattenparken
den 7 juni ; förhållandet återupptas IGEN ! (kärleken är blind...)
den 14 juni ; förhållandet pausas
läger 17 juni till 1 juli
den 21 juni ; förhållandet med Marcus bryts, föralltid.
den 7 till 18 juli ; TAIZÉ ! The best time of my life (L)
den 21 augusti ; efter en vääldigt jobbig sommar, börjar skolan igen. WGY och NV . jag hamnade i jordens bästa klass :)
den 20 november ; Patric och jag bli tillsammans

och sen dess har det varit en massa läger, och plugg. men häjdpungten på hösten var nog när Jocke kom. det var helt underbart kul! verkligen . jag hoppas vi hittar en helg nu i januari som jag kan komma :D . *läängtar*

men men , mitt år bestog som ni kanske såg, mestadels av skit med Marcus , vilket jag fortfarande inte måt speciellt bra av . men det är bättre, och jag har Patric :) .

nu åker jag till Filippinerna om 3 dagar och det är massor av folk som erbjudigt sig att följa med som socialt stöd ! ;D . haha . ganska kul faktist ^^ . men jag åker själv ! med min familj, och det ska bli kul. riktigt kul.
så om jag inte hinner skirva någe mer nu innan vi åker ;
merry motherfuking christmas and a fucked up new year everybody !

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home