Du är en vacker person.

Wednesday, November 29, 2006

varm mjölk ;

elle ja.. vad man nu ska kalla det ! jag värmde mjölk i mocron nyss , allt för att bli lite tröttare nu tills jag ska sova. men jag fick en underlig "aha" upplevelse xD . haha . ytan, och lite ner i mjölken var varm. sne kom det kalla ! så det blev varmt uppe i munnen när jag drack , och kallt nere ^^ . det var lite skojsigt.

imon är det historia prov. och det var matteprov idag. jobbigt x . sen imon är det bara att sätta igång med englska och svenska pluggningen. *suck* , livet försvan i samband med skolstarten i höstas. aja , kanske kan träffa Patric nått imon med ? saknar honom faktist *visslar* .

jag har fått egen hemsida förresten ! ffast det är far osm har fixat det så att det är användbar i alla fall . för jag är ju inte hos honom nu , men jag ska fixa den på tisdag, när jag kommer dit :) . roligt roligt . då skriver jag även adressen här för just nu är det inget att kolla på.

aja , något mer har jag väl ingat att dela med mej av just nu. vad jag vet .
i så fall skriver jag mer !

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home