Du är en vacker person.

Tuesday, November 21, 2006

nollnollett ;

1. Höger- eller vänsterhänt?
- höger.
2. Humör just nu?
- trött, jätteglad och saknar satan .
3. Favoritgodis?
- ätbart.
4. Är det nåt du absolut inte äter?
- taizémat !
5. Kläder just nu?
- svarta jeans, raggsockor, stor svart tröja.
6. Musik just nu?
- tobacco island - flogging molly .
7. Vad sa du senast?
- 'jag älskar dig.'
8. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?
- framtid?
9. Vinterplaner?
- Fillipinerna ! :D
10. Fisk eller badkruka?
- FIISK ! ^^
11. Längd och vikt?
- vart intresserad dej det ? men 170 cm ungefär och 60 kg.
12. Hur många kuddar sover du med?
- noll och ingen alls ;) .
13.Favoritväder?
- SNÖÖ !! självklart . snöö..
14. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med?
- flygplan med fulltank, pilot och karta. ^^
15. Spelar du nåt instrument?
- nej , sspelade och ska börja snart igen ;p .
16. Sparare eller slösare?
- sparare !
17. Vem är viktigast för dig?
- inte vem, vilka . min familj. inget utan min familj!
18. Bästa film?
- 21 gram, of course :) . (om du funderar på att se den; se den två gånger ! du fattar inte mycket första gången;)
19. Tror på liv på andra planeter?
- yus!
20. Kommer du ihåg din första kärlek?
- ja.
21. Älskar du henne/honom fortfarande?
- har jag ens älskat honom? men nej.
22. Har du några homosexuella vänner?
- nej , men bisexuella .
23. Tror du på mirakel?
- ja, jag är ju ett ;)
24. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid?
- yes baby!
25. Ser du dig själv som tolerant mot andra?
- tror jag nog .
26. Ser du på kärleken som ett misstag?
- faktist.
27. Hur många barn vill du ha när du blir stor?
- planerarn? not.
28. Bio eller promenad?
- ohno, promenad helt klart!
30. Är du kittlig?
- som fan på ett ställe ;p . annars inte.
31. Snarkar du?
- gnisslartänder ? SVAAR JA !
32. Stjärntecken?
- lejon . RAOR ! ;)
33. Rädd för insekter?
- inte alls .
34. Äckligaste insekten?
- löss xD .
35. Största svaghet?
- min vänstra lilltå.
36. Det här är jag bra på?
- allt !
37. Bästa bok?
- fligh 545 från hongkong.
38. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
- kunna höra vad andra tänker..
39. Vad vill du jobba som?
- pilot, fotograf eller flygtekniker.
40. Chips, morötter eller godis?
- morötter. :>
41. Pizza eller hamburgare?
- jag mår illa just nu .. >.< 42. Skriver du dagbok?
- räknas blogg ? ;)
43. Har du nån flickvän/pojkvän?
- yepp :) .
44. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
- vill; piercing i örat och tungan :D
45. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
- a complete mess...
46. Gungar du på stolen?
- jag sitter på golvet för tillfället..
47. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
- HELL YEAH!
48. Vilken hand håller du gaffeln i?
- höger .
49. Hur är din drömtjej/kille?
- har ingen .
50. Hur många syskon har du?
- en helt och en halv bror . räknas 'på-köpet-syskon'? isf har ja 3 systar och en bror till..
51. Vad är du mest rädd för?
- vatten..
52. Är du rädd för blod?
- nej, inte alls.
53. Saltar du maten?
- om det behövs .
54. Gillar du att sjunga?
- i duschen, javisst!
55. Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
- naturvetenskap, för att det behövs för att komma in på hässlö.
56. Anser du att du är stark?
- psykiskt eller fysiskt?
57. Brukar du sola?
- om jag har tid lust och ork. vilket inte infaller alltför ofta.
59. Vad gör du om du får hicka?
- blir irriterad, och undrar vem som tänker på mig.
60. Använder du knark?
- choklad innehåller ju knark.. så ja.
61. Kaffe, te eller inget?
- JUICE FORÄVÄÄR!
62. Har du en besatthet?
- flogging molly?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home