Du är en vacker person.

Thursday, February 08, 2007

Andreas ;

jag träffade Andreas idag.
vi gick i samma klass i 2an och 4an.
sist jag såg honom, var i en rullstol.
precis innan sommarlovet.
vet du en sak? jag träffade Andreas idag.

jag träffade Andreas idag.
jag tänkte på honom för bara några dagar sen.
jag tänkte att jag inte har sett honom sen jag slutade.
jag tänkte, att jag faktist saknar honom.
trotts att han var egen,
gick konstigt...
vet du en sak? jag träffade Andreas idag.

jag träffade Andreas idag.
och det fick mej att känna mej stark.
jag log.
jag tänker; undrar om han kände igen mej?
jag hoppas det.
vet du en sak? jag träffade Andreas idag.

1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Poetiskt :) Eftertänksamt. Vackert.

2/09/2007 1:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home