Du är en vacker person.

Wednesday, January 31, 2007

nu, idag ;

har jag börjat med mitt "nya" liv , om man nu kan säga så. jag börjar ta tag i mitt liv, lite i taget. jag har varit hos tandläkaren. fixat med ny bettskena. jag får den om 2 veckor, så jag hoppas att spänningarna i käkarna, och svårigheterna att tugga äntligen försvinner då.
sen var jag på utvecklingssamtal idag med. det gick bra som vanligt, jag är ambitiös, gör det jag ska, arbetar bra osv osv i all oändlighet... men det är väl bra! mor och far är nöjda som vanligt, och jag med. jag ligger på MVG i kemi A och då är jag nöjd.

aja, borde väl hitta på något nu! mitt nya liv har just börjat ;D . hahahaha . usch vad patetiskt ;) .

ps: det här är inget jävla nyårslöfte, jag är emot sånt skit. ds

1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Psst... Kolla in http://joakimholmstrom.blogspot.com/2007/01/lull-lull-krims-krams-och-en-kvll-p.html
Om du vill veta vad "95" betyder ;D
Kramar!

1/31/2007 9:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home