Du är en vacker person.

Tuesday, February 06, 2007

fucking Thåström i ENKÖPING ;

okey, i helgen fick jag reda på att Thåström var i Enköping, FÖRRA HELGEN! fuckit, är det ända jag säger om det. jag blev ledsen, riktigt ledsen. inse håla Enköping är. Också kommer THÅSTRÖM HIT! HIT! han kommer bergis ALDRIG mer hit, aldrig mer. och jag missade det. han var här med dom andra i EBBA GRÖN! fan fan fan. kompis, jag fick allvarligt talat tårar i ögonen. jag får allvarligt talat tårar i ögonen. dom är bäst, och jag missade att dom var här, jag kan inte släppa det. härifrån, kommer jag aldrig mer att inte veta vart dom är. jag ska ha koll på dom. dom ska inte spela en spelning utan att jag inte vet om det. jag ska sätta hård bevakning på Thåströms hemsida.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home