Du är en vacker person.

Friday, February 16, 2007

idrott ;

hade vi idag. det var nog den roligaset idrotten på länge. 2 från Kanada var här och undervisade oss i volleyboll. och jag ska säga dej kompis, dom där. dom var riktigt riktigt duktiga. grymt duktiga. jag skulle inte vilja vara ivägen för någon av deras smashar, så mycket vet jag. det var så kul att se, inspirerande.

så, Son's första dag i Sverige. jag har inte sett henne sen jag kom hem från skolan. hon är tydligen väldigt väldig trött, men det är förståligt. klockan är ju 12 hemma i thailand.

och redovisningen idag gick bra! jag pratade kanske lite snabbt i början, men det gick fint fint sen :) . fick en massa frågor, och det tycker jag är roligt ! väldigt kul. och massa respons, folk blev upprörda. det var precis dit jag ville! mwaha. RÄDDA REGNSKOGEN! ;D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home