Du är en vacker person.

Monday, February 12, 2007

ännu en måndag avklard ;

nu är ääntligen en måndag avklarad. och såhär har det varit ;
svenska: jag är klar med det vi ska göra så jag satt mest. paratade med Lina och Bidita. det var jätte roligt, verkligen :) . och jag hoppas det blir mer till sånt i fortsättningen. och visste du, kompis, jag är bjuden på ett mångmiljon bröllop! haha xD .
spanska: genomgång till provet, och vi fick sluta 25 minuter tidigare. och vi har fucking jävla prov på onsdag också ! jag blir gaalen.
historia: jag har lärarkandidater på dom här lektionerna, och hon som har oss mest är om möjligt ännu sämre än andreas! hon är hemsk verkligen. usch usch usch. aja, vi började med andra världskriget i alla fall.
matte: matte matte... usch, lektionen på måndagar är 1½ timme lång, och fruktansvärd. BLÄÄ . vi började med.. emh.. f.. F... F!... a, nånting på f i alla fall. konstigt var det men jag fattade O_o . sen fick vi en 2 minuters bensträckare nån gån mitt uppp i allt också! (jag och elvis tog 3 sånna ! hahahaha, och Jari den dummern märkte inte ens något ^^,). sen fick vi se ett tal från matte E eller var det G..? a, jag kommer inte ihåg. men mycket var det!
jag kom även på Gustav i klassen, med att sitta kolla på mej O_o . haha.
kemi: det bestämmdes att vi skulle ha prov torsdagen efter lovet. vet du vad det betyderför min del kompis? att jag måste plugga på lovet. fyy helvete. jag som hade lovat mej dyrt och heligt att inte ens röra skolböckerna under lovet, men schi fick jag på den...

aja, min klass är knäppast i världen :) . haha, såå underbar. jag skulle inte kunna byta bort den måt något, verkligen inte något.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home