Du är en vacker person.

Tuesday, October 24, 2006

ett tag sen nu .

jag upptäckte, eller kom på, allt det var ett tag sen jag skrev så nu skriver jag lite igen :) .

det har väl egentligen inte hänt så mycket.. Linda har fyllt 15 :) , jag har klippt mej, vi har haft ytterligare 2 prov.
proven gick bra . eller , på svenskan fick jag G, och engelskan gjorde jag idag så jag vet inte har den gick , men det känndes jätte bra :D .
och frisyren då ? tja, jag kom hem med den för snart en timme sen så jag ska väl inte säga så mycket. den blir säkert skit bra ! bara det att jag inte är speciellt nöjd . ^^

och finns det egentligen så mycket mer att berätta ? . tror inte det . livet har sin gång, och ajg hänger väl inte riktigt med, som vanligt då. så inga större ändringar :D . vilket är sköönt ! :P . hihi .

om ni vill SE vad osm händer i mitt liv, gå in på http://www.galaxgatan.se/carolina . där lägger jag upp bilder jag tar :) .

syjunta !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home