Du är en vacker person.

Saturday, January 06, 2007

jet lag ;

är jobbigt värre. jag vaknade 4, och kunde absolut inte somna om. precis som när vi kom till Filippierna. men då var det ju bättre för då skulle vi upp klockan 5 för att vi skulle med ett plan till Kloang eller vad det nu hette (vi åkte bara bil därigenom så jag la inte ner någon energi på att komma ihåg vad det heter). men det här är trååkigt! ingen är vaken. "snön ligger vit på taken, bara tomten är vaken" men det finns bara ett problem där. det finns ingen snö som kan ligga vit på taken.





jag vill skriva saker här, men jag kan inte för det är för personligt, privat. det finns nog bara en person som kommer få reda på något redan nu, och det är Esset. min älskade Esset. för hon är den enda jag vill tala om det för ... dom andra känns så.. nej . Esset blir bra. jag hoppas hon går med på det bara. jag har berättat delar för Sandra, men långt ifrån allt.. ååhh vad jag hoppas att Esset inte blir sur x . haha .





jag har nu lag över alla bliderna på datan förresten. jag tycker om dom. åh vad jag vill tillbaka ;( . jag vill inte vänta 2 jävla år ! jag vill dit NU . hoppas dom kan komma nu nästa nyårsafton. annars blir jag ledsen.. jag hoppas hoppas hoppas :P . hah . jag vill jag vill jag vill ! jag nu tycker till och med jag att jag börjar låta som en envis barnrumpa ! ;D .
appropå det... usch vad sur jag var på flygen ang barn helvetena där men det kan vi ju ta en annan gång _D . om jag tar det nu blir det en hel del svordommar *visslar* , haha .



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home