Du är en vacker person.

Friday, January 05, 2007

time of my life;

och med dom orden var min resa till Flippinerna beskriven. den går bara inte att beskriva med ord. det år faktist inte , så bra har jag haft det. och så tråkigt är det att vara hemma igen . ok , det är skönt . vi har knappt haft en lugn stund sen vi åkte, så det är skönt att få sitta ner och bara .. bara sitta . men jag tänker fortfarande på engelska och jag måste verkligen koncentrera mej för att inte skriva eller prata på engelska.

men, jag har träffat jordens underbaraste männiksor. dom kallas för the Adlawan clan. jag kommer börja kalla kompisars föräldrar för tita bla bla, och tito bla bla. det går av bara farten.
och vilket bröllop sen. uff. gud nej. WAAHH ! jag saknar stället ! usch usch usch . jag hoppas boysi kan komma i sommar.. jag saknar honom redan ;( .

nej , duscha nu kanske . jag känner mej smått ofräch efter en resa på 32 timmar...

"this is not the end, this is only the begining ." & "then the first chapter is ended. I wonder when the second starts, and I hope there will be many more."

och med dom orden avslutar jag dethär. JAG MÅSTE FÅ PRATA MED NÅGON ! ESSET , vänta dej ett samtal om.. 1 minut .

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home