Du är en vacker person.

Saturday, January 20, 2007

nu bäddar snön in vår lilla stad ;

titta det snöar :) . ååh , vad det snöar! och vad det blåser också. har setat och kollat på snön ett tag nu. ganska intressant faktist. ibland snöar det rakt lodrätt, istället för neråt. och det påminner mej om alla tråkiga svenska lektioner på ilian i 9an. när man sat och kollade på snön som singlade ner, och en dag när det blåste började det snöa uppåt! det var ett intressant fenomen.

det har kommit en jävla massa snö nu i alla fall :) . så mycket kan jag tala om för er! och jag hooooppas att det kommer mer mer mer :) . och jag vill ha en fungerade kamera ! ó.ò . vi åkte inte till västerås idag eftersom att vi ska dit imon. jag hoppas dom snabbar sej annars jävlar! jag vill ha min kamera !!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home