Du är en vacker person.

Thursday, January 18, 2007

känner du vinddraget? det är frihetens vindar som fladdrar ut genom fönstret ;

fast om jag ska vara ärlig, tror jag inte att det finns så många fönster öppna i tex Nederländerna, Tyskland och England idag.
aftonbladet.se skriver idag att 3 stycken skadats i Utrecht för att dom hamnat under en lyftkran som vält i bålsten. hoppas att (s)Milan och Niels inteär en av dom "/ . jag vet att det bor många där, så risken är väl inte dirket stor, men i alla fall.

och sen har jag kollat in tebladen, först var dom en eld. som en lägereld typ. flammor i alla fall. sen kom den en elak hund ! :O . ohaa ;) . haha .

nejdu, jag ska försöka fånga dom där frihetens vindar nu ;) . kanske sova en blund, va vet jag ? hoppas bara inte att djag drömmer lika sjukt som föregående natt !

du har alltid varit kreativ! sett möjligheter att förstöra liv.
(and by the way yoo, försök klå min ap-råa snögubbe!)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home