Du är en vacker person.

Sunday, January 14, 2007

sons of plunder ;

heter en jääääääätte bra låt.

alla tankar bara far igenom huvet, men jag kan inte riktigt greppa dom. jag borde verkligen sova, åh vad jag borde sova. klockan är 20 i tolv och det är skola imon, men sova känns så avlägset...
ligger här och lyssnar på en låt som heter "oh Carol" som filippinesarna sjöng för mej. den är fin.

"Oh Carol, I am but a fool. Darling I love you though you treat me cruel. You hurt me and you made me cry, but if you leave me I will surely die. Darling there will never be another 'cause I love you so. Don't ever leave me, say you'll never go. I will always want you for my sweetheart no matter what you do. Oh Carol, I'm so in love with you."

så går den.. :*/ . buäh ! och dessa tankar. dom bara flyyger förbi, jag har inte en chans att fånga dom... aja, om 2 veckor ska jag till Jocke ! det ska bli mega roligt. I'm sooo looking forward to it ^^ .

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home