Du är en vacker person.

Saturday, January 13, 2007

tom ;

jag känner mej tom. jag har inte känt en känsla på hela dagen känns det som. jag var glad när jag var och tränade med Jossan. men sen dess har jag varit tom. jag har inte känt hunger, jag har inte varit mätt. jag har inte frysit och jag har inte varit varm. jag har inte varit glad, inte ledsen. det går inte att sätt aord på känslorna, för det finns inga. jag är tom. har inget att känna...
jag har också börjat lyssna på death metal igen. och det är inget gott tecken.

1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Du får en kram av mig! Då kanske det blir lite varmare på insidan? Nåja, det är värt ett försök. Bara två helger kvar nu, sen kommer du hit :D

1/13/2007 11:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home