Du är en vacker person.

Saturday, January 13, 2007

ingen rubrik ;

för jag vet inte vad jag ska skriva som rubrik.
nu är det i vilket falls om hellst helg igen. jag kom hem från gymmet för ca 30 minuter sen, och nu sitte rjag här och njuter av en nypressad ananasjuice. det är så himelskt gott ! *)

i övrigt lyssnar jag på musik, den mest då som dom spelade på Filippinerna. så en ananasjuice passar rätt bra i samanhanget. sen att solen skiner in genom fönstret gör ju inte saken värre direkt ! ;D
och snön har äntligen kommit! jag är så lycklig . fast det var lite.. svårt (?) att cykla ner till idrottshuset idag. det gick kanske inte alltid så bra ;) .
men jag ska gå och forstätta drömma mej bort, läsa en bok. sen måte jag plugga.
doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home