Du är en vacker person.

Sunday, January 07, 2007

tråkigt ;

idag vaknade jag inte förrens 8 ! men jag vaknade typ 157297502527 gånger under natten också, jobbigt värre.

iövermorgon börjar skolan igen, jag hoppas att jag hunnit ställa tillbaka tiden helt då. det här är nämligen ganska jobbigt. jag vill inte bli dödstrött halv 7 på kvällarna ! det är faktist himlans jobbigt.
jag hoppas jag och Esset kan träffas idag. jag måste bara få berätta allt för någon O.O . jag får spader annars ! tänk att vänta ända tills helgen ! ;)

och jag kan bara sitta här och vänta. vänta på att han ska skiva ett mejl eller något. Joana har inte svarat på mitt mejl heller ännu. såvida odm inte har hamnat i skräposten ;) . vilket jag inte hoppas. *skakar på huvet*, inga mejl där.

han har tillochmed fått mej att börja be varje kväll ! vilken kille.. det är ingen som har lyckats med det innan ;) . hahaha

alla sover. och någon har snott mitt täcke under natten. mycket elakt tycker jag, nu får man inte ens ha sitt täcke ifred ! xD . hahah
jag undrar vem som tog det, och vart det är nu...

die mauer av ebba grön av väldigt bra. den handlar om den berlinska muren. så fin *)

men jag förstår inte vad alla kan sova länge ! O.O helt obegripligt. eller är det kanske jag som har en försckräcklig jetlag och inte kan sova länge ? ;) . äh , jag vet inte. allt jag vet är att jag ska sluta vänta på mejl, och gå härifrån. i alla fall ett tag ;p .


1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Har inte snackat med dig på länge
:(
Kalla mig... (Va-a-pnet)
För övrigt är Drunken Lullabies en cool låt ;)

Stora Kramar till dig!

1/07/2007 8:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home