Du är en vacker person.

Wednesday, April 11, 2007

ojoj!

jag har totalt glömt bort denhär! ojoj.. fyy på mej.
det har kanske inte hänt så mycket i livet, kan det vara det? Patric och jag har brytit upp. Jonte och Linda. Jonte är tsm med en ny, Linda och Patric är tsm. och jag då ? jag ligger ganska lågt, eller ja. eller nej : P . eller waah? xD . jag har träffat en, ja. men... aja, vi får la se : ) jag vet inte hurvida vi är tsm eller inte så : P

men jaja, lov är det nu i alla fall! imon ska jag nog hitta på nått med Fryk : ) och simma. och plugga... och i helgen kommer BROR ! : D

1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Kul att läsa nåt från dig igen. Ska bli så roligt att ses i maj, synd bara att det är du som får komma hit igen och inte tvärt om, vore kanske bra med balans.. ;)
Nåja, jag tänkte att vi kanske kunde bestämma en helg till innan sommaren, om du vill och har tid? Då kan jag komma över till dig.

4/12/2007 12:55 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home