Du är en vacker person.

Sunday, November 05, 2006

helgen ;

o vad kul jag har haft ! jag hoppas du haft kul med Jocke, även om tågförseningen inte är lika kul.. misstänker att du fortfarande står kvar på den där perrongen, och väntar på tåget hem x , stackare !

ifredags; kom Jocke 12.20 med tåget. (bara 9 minuter försenat ! ;) . då var Esset med och hämtade honom, sen gick vi hem till mej. Spelade Monopol, gick hem till Essset. Hon ringde några samtal sen gick vi hem till mej igen ^^ . åt lite sen körde far ner oss på FK . den var ungefär lika kul som vanligt. inget speciellt hände :P . jag går no inte dit så många gånger till i alla fall . det blir bara tråkigare och tråkigare.
när vi kom hem sen vid 11 på kvällen, så gick vi och la oss :P . Esset åkte hem då .

ilördags; jag vaknade ganska många gånger under natten, men sista gången jag vaknade var kvart över 10, då far och Nisse kom in. Nisse sprang då upp på Jocke, som sov på golvet. det var inte väldigt uppskattat kanske för han sov nog ganska bra :P . sen var det frukost, och efter det spelade vi lite kort och kollade på Percy Tårar, i väntan på att Esset och Linda skulle komma. dom kom samtidigt runt 1 kanske. då spelade vi ännu mer kort ! sen vid halv 6, skulle vi gå och möta Jonte och Patric och handla på Coop.
inte långt efter att vi kommit hem igen, blev det mat. stackars Linda, hon ärinte van vid stark mat ! och min far sparar knappast på kryddorna. måltiden blev lyckad i alla fall :) , och efter det spelade vi Monopol ! ;D . hahah . far och Tobbe van, jag och Patric åkte först ^^ . haha .
sen hände det nog inte så mycket mer , patric och esset sov kvar. sov inte bäst den natten ;) .

idag(söndag); jag vaknade av att Nisse stog och gnällde utanför dörren (tror Jocke också gjorde det. om inte annat var han vaken). vi bestämde oss för att väcka dom andra med, och skulle ha dragit på Ebba Grön. men den ville då inte fungera så det blidde Linkin Park. och det fungerade det med ;D . weei . dom vaknade i alla fall . xD . haha . och vi hade ju kul , eller hur Jocke ? :D
frukost, och sen spelade vi kort. efter det gick vi på promenad med Nisse, och Esset gick hem. sen blidde det Monopol spelande . Jocke vann xD . sen kollade vi på 50FirstDates, och åå vad jag aldrig kommer tröttna på den filmen ! :D .
sen gick vi till mor, för att Amanda fyller år och åt tårta. sen bar det av till KU, där det var tårtkalas xD . vi blev indelade i 4 grupper, och alla grupper skulle göra varsin tårta. våran tårta blev döpt till Carros Klet xD . CK . även mina inistialer ! ;D . Carolina Karlsson .

SEN KOM CALLE OCH HÄLSADE PÅ! åhh vad jag saknar honom. jag fick tårar i ögonen när jag såg att han var där . åh vad jag länktar till efter jullovet. då kommer han tillbaka, och Dagmar hoppas jag försvinner . för gott. jag vill aldrig mer se henne x . BLÄ .

och det var min helg i stora drag, helt underbart roligt ! :D . vi måste göra om det snart igen Jocke. :) .

slaap lekker.

1 Comments:

Blogger Jocke Holmström said...

Hej och hå. Saknar vår roliga helg! Hoppas vi ses snart igen.. Kramar!

11/13/2006 10:18 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home