Du är en vacker person.

Monday, January 22, 2007

en dag i mitt liv ;

jag borde kanske plugga nu, men jag orkar faktsit inte. jag kanske borde träna nu, men inte orkar jag det heller.

jag har ont i huvet. det gör ont, och är jobbigt.


matten är enkel nu, statistik. vi får bara göra B-uppgifterna, och så slipper vi prov också! B-kursen påbörjas nästa vecka. vi får väl se hur det går.

sen gick jag VG på matteprovet vi hade förra veckan! inte ett enda poängs avdrag på dom uppgifterna jag gjorde! ohdamn vad jag är stolt över mig själv. jag visste inte att jag kunde så mycket ;) . haha. jag trodde ju inte ens att jag skulle få G- på det ! :D


sen är det sååå vackert med snön :) . jag är bara såå ledsen! det kommer ta ungefär 3 veckor tills min kamera är lagad ! *tårar* . jag har massa bilder att ta... massa...


vad ska jag göra nu då ? em.. typ.. öhh.. jag ska kolla på ett program om Saddam kl 20. eller vad det nu var. äh , nått var det i alla flal och det var en bild på honom xD . haha . jag är trött, okeey ?


(detta blockinlägg tillängnas Aunt Meddie, för att jag saknar filippinesarna så mycket...)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home