Du är en vacker person.

Monday, January 08, 2007

mabuhay ;

jag tänkte skriva något kul här nu... men jag har glömt det ! jobbigt ;) . haha .
skolan börjar imon, JAG VILL VERKLIGEN INTE . vill vill vill inte .

och jag saknar Boysi. uff. jag vill tillbaka. jag vill inte vara här, i skolan och lossas som ingenting. som om inget har hänt. som om allt är bra, normalt. det går inte. jag kommer kanske klara det några dagar, sen är det kört.

nu vet jag inte vad jag skriva. jag fortsätter vakna tidigt, fem över 7 idag. jag fortsätter skriva dikter. jag träffar kompisar varje dag, och i övrigt mår jag fint. det behöver ni inte oroa er för. jag mår bra, men jag saknar Boysi så jag går sönder, och jag vill tillbaka till Filippinerna. jag vill inte tillbaka om 2 år, jag vill tillbaka NU . jag hoppas att du väntar på mej, jag hoppas verkligen att du gör det... "/

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home