Du är en vacker person.

Tuesday, January 09, 2007

äntligen;

kom ett mejl. kanske inte mycket att kura över, men jag är fortfarande lycklig. 2 timmar senare. friskt? nej, men sån är jag. om jag känner mejsjälv rätt, kommer jag läsa det där mejlet 'a houndred times'.
aja, jag ska sluta tjata om det nu.

starkare linser blev det igår med förresten. jag har tydligen fått ännu sämmre syn på höger öga "/ . lite jobbigt, men men det finns inget att göra åt det. nu har jag -2.5 där istället för -2.0. det är faktist ganska stor skillnad! även om det kanske inte verkar så.

började med fysik idag med. det var lite tråkigt faktist men jag hoppas det fixar till sej för jag har ingen direkt lust att ha tråkiga lektioner. det är tråkigt . haha, vilken slutledningsförmåga jag har ! ;D

nejdu, läxan väntar. jag ska bara skicka ett kärleksbrev till mej själv först ;) . hahahahahaha . via FC ;D .

doei .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home