Du är en vacker person.

Wednesday, January 24, 2007

nya idéer ;

jag har ev. slopat trafikflygar planerna jag hade, klart dom finns kvar men jag har kommit på en till sak! helikopter pilot :D . det verkar ballt det med. problemet är bara att det inte finns värst mycket jobb kanske, det är ju inte ett speciellt vanligt yrke, men i alla fall. det tar ca 1 år att utbilda sig. och om jag får problem med utbildningen kan jag ju alltid åka till USA och göra det där. jag har högflygande drömmar ;) . och jag tänker uppfylla dom.

och övrigt då? visning på lägenheten imon, så mellan halv 6 och halv 7, kan vi inte vara hemma. då ska vi å träna. sköönt. sen måste jag ha tag på Jocke också ^^ . åker dit på fredag ! :D . weeho.

nejdu, jag ska väl fortsätta med svenskauppsattsen.
doei.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home